Dagens

Roliga: vi träffade lille baby M för första gången
Trista: jag har nu varit seg och trött i veckor.
Räddning: Sömn?
Goda: chokladen jag smög i mig efter lunchen
Klackar:platta stövlar (over knee)
Lunch: blev en snabb runda på lunch följt av nyttolunch
Butik: Hansa Leksaker (till baby M)
Stadsdel: Öster för där bor baby M
Klädsel: Jeans, skjorta och kofta
Accessoarer: MbyMJ-klocka, pärlor i öron och runt hals, vigselring
Saknad: sommaren
Hittade: saknade gråa Rachel Leigh-armbandet som jag hittade i ett fack i väskan som jag använder nästan varje dag.
Väder: mulet och grått
Allmänna tillstånd: såååå seg i hela huvudet
Lista: denna som jag hittade hos Linda K (är så seg så jag  orkar inte ens länka, kolla längre ner till höger).

Kommentarer
Postat av: Molly

Visst är det bedrövligt grått ute just nu? Och hjälp vad hopplöst efter jag är ;-)

2009-10-25 @ 23:13:03
URL: http://mollysmix.blogspot.com
Postat av: Bina

Molly: Visst är det! Jag tycker inte du är varken hopplöst eller efter. Jag tyckte mest det var kul att listan färdats genom bloggosfären i säkert över ett år.

2009-10-26 @ 17:06:38
URL: http://bortomsvedala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0