Klara, färdiga, lunch

Jag har en timmes lunch. Äta går på fem minuter ungefär. Fem minuter förberedelse, fem minuter disk blir 45 minuter över. Jag jobbar i city. Utanför dörren finns Åhlens City, Zara, MQ, H&M, Lindex, Gant, KappAhl, Tiger, Filippa K, ABCD, Marty, Polaren o. Pyret, Boomerang, Nilsons, Håkanssons, Benetton, Peak Performence, Stadium, Intersport, Footlight, Jerns, Gina Tricot, Bianco, Scorett, Oasis, NoaNoa och en massa trevliga butiker som Issue, Iisa, Spirit,  No19 och Viva för att nämna bara ett par stycken. Man kan hinna med rätt mycket på 45 minuter. JAG kan hinna med rätt mycket på 45 minuter...

Idag scannade jag av utbudet hos Åhlens, H&M, Nilsons och Din Sko. Och då hann jag även med skoprovning och prova två par byxor, köa för att köpa nya pyjamaser till ungarna innan lunchen var slut.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Oh så härligt!

Jag jobbar också nära centrum. Men det tar ca 10 min att prommenera dit så det blir inte så ofta

2009-10-20 @ 11:36:59
URL: http://shopalot.blogg.se/
Postat av: Bina

Camilla: Härligt och dyrt;-) Men vi har ingen flex på mitt jobb - det anses att vi ger bäst service genom att alla är på plats 8-16.30, med lunchstängt 12-13. Punkt.

Men å andra sidan bor jag på landet, så jag är bara i stan mån-fre. Så jag passar på.

2009-10-20 @ 11:47:40
URL: http://bortomsvedala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0