När shoppa är jobbigt

Idag fyller min bror år. Jag älskar min bror, och det är kul att han blir äldre. Men jag hatar leta present till honom. Han har allt han vill ha. Och det han önskar sig får man klämma ur honom med kinesisk vattentortyr. Ok, kanske inte just kinesisk vattentortyr men vi får jobba för presenttips. Han blir nämligen lite grinig om han får grejer han inte gillar... Fan! Han kommer få kinesiskt vattentortyr som PRESENT! Grattis brorsan.

Uppdatering 1: Broren inkom med presenttips. Jag får äta min ord. Sorry lillebror.

Uppdatering 2: Vi hittar inte det han vill ha.

Uppdatering 3: Han fick en korg med gotter från Möllans Ost samt bubbel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0