Söndagen summerad

Då var min nästan-födelsedag firad. Med det menar jag att den firades idag trots att jag ännu inte fyllt år. Vilket i min familj är jättekonstigt. Tror aldrig det gjorts tidigare år. Vi firar ALLTID på dagen.

Det snurrar lite i huvudet just nu - det är lite överväldigande när släkten samlas . Ljudvolymen till exempel... Det är mycket att fixa med när man har 25 personer på middag.

Jag fick en massa fint. Om jag missat något är det inte för att jag ogillade presenten, utan för att jag är trött.

- Hushållsassistent - tack till mormor. Nu kanske jag bakar lite oftare.
- Huvudkuddar - vilket jag verkligen ville ha. Min kudde suger.
- Böcker.
- Hårband.
- Halsband.
- Tåliga växter en masse - jag känner mig utmanad. Vilken dör först liksom...
- Platt- och locktång och hårprodukter.
- Presentkort på middag och övernattning på Karlaby krog - som jag nämt för Pelle att jag skulle vilja göra.
- Stövlar - från Pelle. Han köper nästan alltid skor till mig. Han vet vad jag gillar!
- Hudvårdsprodukter.
- Luftvärmepump - en bonus. Pappa hade köpt en till sitt hus som var underdimentionerad, så han gav den till oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0