Önskelista 2009

Bara ett par dagar tills jag fyller år. Jag har nu flera gånger fått frågan vad jag önskar mig. Sanningen är att jag har det mesta jag kan önska mig. Klyschigt värre eller hur. Att bli hågkommen med ett telefonsamtal, inlägg på Facebook räcker långt. Dock sticker jag inte under stol med att det är kul att få paket. Så på förekommen anledning - följande saker skulle bidra med extra strålglans på min 35-årsdag...

Klocka 
Regnkappa
2 tavelrammar A4
Tåliga växter (inomhus)
Böcker
Teater- eller biobiljetter med tillhörande barnvaktning
"Nytt" 60-tals skrivbord till arbetsrummet

Just nu kommer jag inte på fler saker - men tänk mer kul än nytta. Då brukar det bli bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0