En tavla, eller två...

Jag åkte till IKEA i fredags med familjen. Vi åt middag, och med kaffe på maten blev det 91 kr för fyra personer. Det är galet billigt. Inte galet gott dock. Min Sinka är fortfarande inte inkommen, och det verkar oklart när den kommer in igen. Hittade två tavlor, som jag bestämde mig för att köpa.

Väl hemma funderade jag var jag skulle sätta upp dem. Uhm, här? Där? Eller kanske där? Slutligen hittade jag väggen. Fast det behövdes lite mer för att få bättre balans. Ett antal hammarslag senare, efter att ha grävt bland planscher, norpat ram från sonens rum och strukturerat om lite varstans, så hänger det nu sju (7) tavlor ovanför vår säng.

Under hela processen satt Pelle och såg nyheterna och sporten allt medan barnen sov. När han sedan skulle gå och lägga sig hajade han till. Jag fick godkänt, trots att alla tavlorna inte hänger riktigt rakt.


Kommentarer
Postat av: Sara

Den var helt enkelt förSinkad.

hohohohoho

2010-08-12 @ 20:55:44
Postat av: Bina

Sara: Rejält så! Det har kommit två nya anländingsdatum sedan blogginlägget, och idag är det åter datum okänt som anges. Kanske är det inte meningen. Och jag har heller inga försinkningar på IKEA;-)

2010-08-12 @ 23:20:11
URL: http://bortomsvedala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0