En tiiiiiisdag iaf

Det blev restaurangbesök och bio igår. Vi fick bord utan bokning på CaribKréol. En vanligt tisdag är där fullbokat! Maten var bra, och vi var riktigt nöjda med servicen såväl som den totala upplevelsen. Under tiden vi var där mindes vi resan till Tobago 2004. Musiken och ölen (Carib) gjorde sitt till. Dock tog jag endast en klunk på ölen för att sedan dricka goda alkoholfria drinkar. Rekommenderas!

Bion var mer sådär. Det skulle ta sin tid att förklara handlingen, så jag summerar den med att en grupp människor samsov i en gemensam dröm där de lurade av offer hemligheter. Ganska cool i effekterna, definitivt en speciell plot, men inte min typ av film. Om det är din så tycker jag nog den ska ses på bio. Jag hade inte orkat se den bakis en söndag hemma i soffan/sängen. Å andra sidan är jag sällan bakis på söndagar. Eller någon annan dag för den delen. 

Vem orkar det liksom? När man vet att någon kommer väcka en senast sju på morgonen oberoende av när du eller denne någon lagt sig? Inte jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0