Puuuuh!

Pelles semester är slut. Därmed min med. Hela dagen har gått i ett, i ett. Lillebror klättrar, springer runt och tvingar mig att vara på hugget.  Tror att jag lyckats avstyra minst ett tiotal besök på akuten idag. Lägg till Storasyster och där har du min dag. Full.

Jag kan inte minnas att det var så här jobbigt för fyra veckor sedan. Visst kan jag ha lagt av mig, men en springande liten kille kräver mer än den lilla krypande killen gjorde. Pust.

Min mamma kom över. Två timmar senare var hon helt slut. Och fasar inför morgondagen då hon passar honom själv. Storasyster kommer att vara på dagis (så det kommer inte bli sååå jobbigt). Själv har jag en del inbokat. Ska på min tredje mätning, fixa med ekonomin i vårt företag och luncha med en fd kollega som ev kan erbjuda mig ett jobb. Så nu måste jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0