Skynda fynda?

Jag kollar in  Luella Bartleys webshop med jämna mellanrum. Nu reas det nya plagg och väskor! Själv hittade jag ingenting som skriker mitt namn - men ta en titt. Stilen är, enlig mig, rock/punk-chic.

Luella är skaparen av bl a Gisele - en av de klassiska it-väskorna. Hon skapade en linje väskor för Mulberry för ett par år sedan som var en stor hit. Förra året var hennes LoveLoveLove och Foxy-tshirts återkommande syner i modemagasinen och i modebloggarnas "dagens outfit". Under våren har superhjälte-trycken varit populära. Sofi Fahrman har setts i en del av Luellas plagg.
.
Väskan Gisele i bubbelgumsrosa, skapad av Luella Bartley och döpt efter en viss supermodell...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0