Sökvägar

Jag har bott många år i Malmö och har nog aldrig gått vilse. Och jag vet var saker/platser ligger. Därför blev jag erbjuden jobb i taxiväxel , men det är en helt annan historia. Jo, tillbaka till poängen. Jag har alltid en utgångspunkt, och alla vägar utgår då självfallet från denna. Oftast i tanken,men det har hänt i praktiken. Så jag har alltid kommit dit jag ska. Men inte nödvändigtvis för att jag tagit den snabba vägen.

Ett annat exempel - jag sitter och kollar i en webbutik. Priserna står i pund. Jag kan inte vad pundet står i. Sist jag satte foten på brittisk mark var ett pund sexton (16!) kronor. Var skulle du kolla? Jag kollar här.  Är det snabbast? Är det smartast? Säkert inte. Men jag får hyfsat snabbt  besked. Frågan är bara - finns det någon mer som läser texttv via dator?!


Kommentarer
Postat av: rm

jisses vad roligt min vän! tja forex funkar ju oxå, men det är ju inte rätt!

2008-08-25 @ 20:20:31
Postat av: Bina

Jag tänkte så om Forex också - vill ju veta exakt kurs.

2008-08-25 @ 20:49:38
URL: http://bortomsvedala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0