Cred till modebloggarna

Gud vad jobbigt det är att fixa med bilder och skriva inlägg som är något sånär vettiga. Så jag skippar det idag också. Jag är sjuuuk. OK - jag har huvudvärk och mår illa, så jag kommer knappast dö. Det har bara känts så. Det blev en liten powernap i soffan när Pelle kom hem. Vilken prins han är! Han kom, han lagade (mat), han drog (ut i trädgården med barnen så jag fick det lugnt).

Jo, poängen med inlägget är att det finns så många duktiga bloggare. Det snackas mycket om modebloggarna (av flera anledningar), men de fotar minst en bild varje dag som de lägger upp. De gör justa (ordet stavas så och inte schjyst eller liknande) kollage och är väldigt seriösa i sitt bloggande. All cred till dem! Sedan står det var och en fritt att tycka vad man vill om modebloggen som fenomen.

Jag fotade igår, men orkade inte tömma kameran... Vad jag fotade? När minneskortet är fullt får du se. Kanske.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej tjejen! jag är överlycklig över din blogg! Sofia o jag tänkte röva bort dig å se girls just wanna have fun, men så kom vi på att en våldgästning kanske var på sin plats istället!
pok Anna

2008-06-04 @ 10:56:06
Postat av: BINA

Anna: Vilket som funkar för mig! I gamla gömmor har en vhs hittats med nämda film. Nu ska det bara dammas fram en vhs...

2008-06-05 @ 20:35:35
URL: http://bortomsvedala.blogg.se
Postat av: Anna

Grymt! Jag har fortfarande vår videobandspelare inkopplad, så den är bara att plocka med! VHS är ju ett av de viktigast verktygen för att skapa någon sånär mättnadskänsla i 80-talstarmen ;-)

2008-06-09 @ 22:49:35
Postat av: Anna

Grymt! Jag har fortfarande vår videobandspelare inkopplad, så den är bara att plocka med! VHS är ju ett av de viktigast verktygen för att skapa någon sånär mättnadskänsla i 80-talstarmen ;-)

2008-06-09 @ 22:50:45
Postat av: Anna

Grymt! Jag har fortfarande vår videobandspelare inkopplad, så den är bara att plocka med! VHS är ju ett av de viktigast verktygen för att skapa någon sånär mättnadskänsla i 80-talstarmen ;-)

2008-06-09 @ 22:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0