Sunkigast i världen?

Oj, jag kanske ska försöka modifiera bilden av mig själv som sunkigast i världen(?). Inlägg som detta, detta och detta befäster min sunkstatus. Kanske måste jag rent av frambringa bildbevis på att förfallet inte är totalt...

För dig som inte känner mig - vi fixar på ett hus från slutet av 1800-talet. Det är inget ren.ob. men allt tar vansinnigt lång tid att bli klart. Av olika anledningar. Just nu är tanken att vi ska fixa till så vi får ett till fräscht sovrum så barnen har vars ett rum (mest för att inte storasyster ska stypa lillebror). Rummet har fram till för en månad sedan, då vi började fixa med rummet, fungerat som allmänt skräprum. Har saker inte haft en plats - då förvarades det här. Och nu är dessa pinaler istället ÖVERALLT och gör mig g.a.l.e.n.  (ganska arg, ledsen, enerverad och neg).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0