Köpa annat?

Jag har hittat en väska. Med stort V.

Förra gången jag hittade en väska sucktade jag i nära ett års tid innan den var min. Det var, ja är, min efter att väldigt många kronor bytte ägare. När jag väl hade köpt den funderade jag på att lämna tillbaka den. Det tog ett par dagar att komma över det. Jag använder min Bayswater ofta och vi trivs bra tillsammans. Synd att den inte går till allt.

Vad jag behöver är en bra, praktisk och snygg svart väska. Baysen är oak-färgad. Jag har funderat på billiga väskor, väskor med en "twist", rimligt prissatta väskor och väskor för ett bra mellanpris. Men det är ju bara bleka stand ins för Väskan. Så jag får väl skärpa mig. Och åka och besöka Väskan. Se om vi är riktigt kompatibla. Och sedan då? Tja, varför kasta bort ett år till på att suckta efter något jag kan hålla...

Fortsättning följer.

Jag har ju varit nära.

Kommentarer
Postat av: Käthes blogg mode & skönhet hos Amelia

Spännande. :)

2008-09-26 @ 20:35:04
URL: http://www.amelia.se/blogg/kathe
Postat av: Bina

Käthe: Ibland blir man bara så där full av begär. Först motivera det ordentligt för sig själv, sedan för alla andra... Det är därför det tar tid (iaf för mig).

2008-09-27 @ 21:01:48
URL: http://bortomsvedala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0