Min lördag

Idag firar vi sonens treårsdag. Igen. Vi firade på dagen, dvs i torsdags. Sedan kom farfar med familj förbi igårkväll och så firade vi lite till. Så det blir att sjudundrandes fira i dagarna tre...

Om två timmar anländer släkten. Vi har bakat pizza hela förmiddagen. Hela familjen. Det blev mycket mjöl överallt. Sedan går Pelle ut att klippa gräset. Eftersom tiden är knapp är det bra att han börjar klippa så långt i från huset som möjligt...

Istället för att kavla upp ärmarna och diska upp kavlar och annat, så har jag
- surfat
- ätit glass
- målat tånaglar

Nu tror jag att jag borde
-duscha
-diska
-städa

Fast först lackar jag ett lager till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0