Det här med att blogga

Hmm... Har nästan glömt hur det var att blogga. Men har en tid varit sugen på att ta upp det igen.

Mycket har hänt i bloggosfären - många av de bloggar jag brukade följa finns inte längre. Några har i mitt tycke blivit för stora, vilket lett till att de blivit mer opersonliga och därmed ointressanta. Inlägg i stil med "köpt bälte", "ätit sallad" och "dagens" är aningen torftigt. Jag vill inte känna mig att jag trycker näsan mot glaset som en annan fönstertittare - den typen av självutlämnande bloggar funkar inte heller för mig.

Och så har jag hittat till några nya bloggar. Några är riktigt underhållande;-)

Men tips mottages tacksamt. Vilka bloggar är "must read"?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0